Tuesday, January 18, 2011

FOLLOWERS@BLOGSPOT

FOLLOWERS?

Followers...baru kali ini aku tertarik ngan word "followers" yg tertera kt tepi blog ni..aku terfikir...apa guna benda alah ni??? apa kegunaan dia?? apa kelebihan dia??? ehmmmm....mo gak try rasa tengokkk...heheheh so, I decided to try this followers' trend =~~
1) google blogspot perempuan....
2) jumpalah blogger seseorg...
3) dengan yakin aku click follow kt blog dia..mula2 segan gak...tp tertulis "dah alang2 lalu tu follow aje ler" like2 la...hehehhe..so dgn muka x malu follow...ooooooo.....muncul la muka kita kt list followers tersebut!
4) menarik jgkla benda ni...:p pasni cari ty blog member2 plak..then follow...hehehhe..~~ mcm twitter& fbuk ja...^_^

Niat di hati nk saja2 blogging ni...bukan untuk paparan umum...tapi at least for this time aku cuba laaaa :p
Enjoy blogging yuk~~ memandangkn aku masih mentah ber'blogging ni..masi byk benda kena belajar...uhhhh..2 blog sebelum ni berinformasikan konsep tertentu (so ada arah tuju)...tapi about me,my opinions and surrounding me...this is the first time ^___^

23:14,180111
Oklah...chow...nyte..zzz *_*
*malu tapi mahu*

No comments:

Post a Comment